Budapest, 2013. április 2.
Új rekord a Facebook-on! A magyar közösségi média legnépszerűbb bevásárlóközpontja az Arena Plaza: Facebook-profil rajongóinak száma átlépte a 100.000-et, ezzel a shopping/retail kategória első helyezettje. A stílusos bevásárlóközpont híreit nemcsak a legtöbben követik, de az élő bejelentkezések (check-in) száma is az Arena Plazának az egyik legnagyobb az országban.
A sikeres Facebook-profilhoz nem elég a jól csengő márkanév. A megszólított közösség ismerete, értékes és friss tartalmak, az aktivitást, bevonódást segítő játékok és a célcsoport által kedvelt hangnem egyaránt szükséges „hozzávalók”. Az Arena Plaza 2009 októbere óta van jelen a legnépszerűbb közösségi oldalon, profilján az egyre gyarapodó és a divat iránt fogékony rajongótábort a legújabb trendek, összeállítások, divathírek, népszerű applikációk és szórakoztató tartalmak várják.
„A közösségi médiára mindig nagy hangsúlyt helyeztünk. Legfontosabb célunk, hogy az Arena Plaza, amely a legtöbb világmárkának ad otthont és a nívós kikapcsolódás, a közösségi élet színtere egyben, ne csak kényelmes terekkel, folyamatosan bővülő széles választékkal, hanem mindig friss, aktív Facebook oldalával is vonzó felületet teremtsen a divatrajongók számára” - mondta el Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere.
A közösségi média stratégia 2012-től vett új irányt, az Arena Plaza Facebook-profiljának látogatottsága tavaly óta ugrott meg jelentősen. Az új koncepciónak köszönhetően 2013. március 30-án 100.000-en követték az Arena Plaza oldalát, ezzel a bevásárlóközpont kategóriájában magasan a legnépszerűbb, követőinek száma a lista következő helyezettjének több mint duplája a Social Times legfrissebb adatai szerint. Az Arena Plaza nemcsak a bevásárlóközpontok között első, hanem a shopping/retail kategória aranyérmese is.
„Facebook oldalunkkal egy közösségi teret szerettünk volna teremteni mindazok számára, akik ma a stílusos divat világának rajongói. Mivel igényes célcsoportról van szó, akik nap mint nap friss divatinformációkra, stílustippekre „vadásznak”, ezért a fókuszt a divattrendekre helyeztük. Természetesen fontos összetevő még a könnyed hangvétel, az off-topic, azaz szórakoztató tartalmak, képek, idézetek szerepeltetése és a kampányainkat kísérő sikeres játékok, applikációk, nyereményakciók is” – tette hozzá Voith Kinga.
Az Arena Plaza a legnépszerűbb helyszínek között szerepel a közösségi térben: a bevásárlóközpont élő bejelentkezésinek (check-in) száma megközelíti a rajongókét.
Az Arena Plaza népes rajongótábora számára új meglepetéssel is kedveskedik: “
Állítsd össze a legtrendibb tavaszi szetted!” applikáció segítségével most mindenki stílustanácsadó lehet. Az alkalmazással összeállíthatjuk ízlésünkhöz, hangulatunkhoz leginkább illeszkedő szettünket, melyhez a darabokat az Arena üzleteinek kínálatából válogathatjuk ki. A módszer egyszerű: kiválasztjuk a termékeket, elhelyezzük saját ízlésünk szerint, majd a nevünk alatt meg is jelenik a trendi szett az oldal Galériájában, amire szavazni lehet. Az összeállítások sorsoláson vesznek részt, a nyertesek pedig hazavihetik kedvenc darabjaikat. Az alkalmazást több mint 2500-an próbálták ki, eddig 1100 tavaszi outfit készült. A játék 2013. április 5-ig tart.
A sajtóanyagért köszönet a Double Decker PR Ügynökségnek!